Nog 6 nachtjes!

6 september 2016 - Nieuwerkerk aan den IJssel, Nederland

Het is bijna zover, nog 6 nachtje slapen en dan vertrek ik voor mijn avontuur naar Oostenrijk. Ik zal het wintersemester in Innsbruck gaan studeren (ja ja ik ga echt om te studeren, en niet op een half jaar durende ski-vakantie ;-) ). Maandagmiddag vlieg ik vanaf Eindhoven richting Innsbruck en in februari zal ik dan weer voet op Nederlandse bodem zetten (rond kerst zal ik nog een bliksembezoek aan Nederland brengen). Na alle voorbereidingen (waarmee ik al een jaar geleden begonnen ben) heb ik heel erg veel zin om maandag eindelijk te vertrekken. Zo ben ik erg benieuwd naar mijn kamer waar ik het komende halfjaar zal wonen en natuurlijk naar alle nieuwe mensen die ik ga leren kennen.

Deze week staat vooral in het teken van opruimen, inpakken en natuurlijk afscheid nemen. Afgelopen zaterdag heb ik al ontzettend genoten van mijn gezellige afscheidsfeestje. Vooral de grote kaart die ik kreeg, met veel lieve en leuke woorden van iedereen vond ik echt super tof!

Via deze blog zal ik jullie proberen regelmatig op de hoogte houden van mijn belevenissen in de Oostenrijkse bergen. Als je van alle nieuwe updates op de hoogte wilt blijven, kun je je inschrijven voor de mailinglijst en dan krijg je een berichtje als ik een nieuwe blog geschreven heb.

Tschüs!

1. Florien:
    6 september 2016
    Leuk dat je ons op de hoogte gaat houden van je leven in Innsbruck.
    Het gaat vast een geweldige tijd voor je worden.
    Ga er vooral ook van genieten.
    Een week na je vertrek komen we al gezellig even ,,buurten" !!!!!

Ik kijk er naar uit.
  2. Joyce:
    6 september 2016
    Hoi leuk! Veel succes en we kijken uit naar je verhalen en foto's. Liefs
  3. Marian Mul:
    6 september 2016
    Ik wens je heel veel plezier en een leerzaam half jaar!
  4. Marlise:
    Heeiii lauw.

Geniet er super van! Leuk om zo op de hoogte te blijven!

Liefs
  5. An:
    Heel veel succes
    Kijk er naar om je verhalen te lezen !!

Liefs An
  6. Nicole:
    Lautjee!
    Heel veel succes. Ga je verhalen met plezier lezen en hopelijk tot daar!
    X Nicole
  7. Tessa:
    6 september 2016
    Ik vind er geen hol aan....
    :-(
  8. Mirjam van den Bosch:
    6 september 2016
    Heel veel succes, en vooral ook heel veel plezier!
  9. Karin:
    lieve Laura,
    Eindelijk is het zo ver. Ik wens je een hele fijne tijd in Innsbruck en verheug me er op je belevenissen te lezen. Auf wiedersehen.
  10. Laurien:
    Leuk!!
    Ben benieuwd naar je verhalen!
  11. Anja van de Bildt:
    6 september 2016
    Spannend en uitdagend, wij blijven jou volgen met al je verhalen en foto's!
  12. Marleen Schmidt:
    8 september 2016
    Hoi Laura veel plezier daar en wij blijven je volgen.
    Groetjes
  13. Esther:
    8 september 2016
    Heel veel plezier Lau....